Skip to main content
Anela Klemenc Bešo

Višja predavateljica in vodilna strokovna sodelavka



+ 386 1 4706 447

anela.klemenc-beso@zrc-sazu.si


Povezave


KLEMENC BEŠO, Anela (2022). Kratek pregled psihodinamskega pogleda na osebnostne motnje = A brief overview of the psychodynamic view of personality disorders. Od seznanjenosti s težavami v duševnem zdravju do učinkovitega odzivanja z manj stigme = From mental health awareness to effective responses with less stigma: zdaj je čas, da znanje prenesemo v prakso!; now is the time to put knowledge into practice!. Str. 173-181. Ljubljana: Založba ZRC. https://omp.zrc-sazu.si/zalozba/catalog/view/2026/8318/1748-1

DERNOVŠEK, Mojca Zvezdana, ŠPRAH, Lilijana, AGREŽ, Luka, IBRČIČ, Anja, VOGRINEC ŠVIGELJ, Barbara, KLEMENC BEŠO, Anela, MANZONI, Dino. Osebnostne motnje. [Ljubljana]: OMRA, cop. 2022. 1 spletni vir. https://www.omra.si/e-ucilnica/osebnostne-motnje1/osebnostne-motnje/. [COBISS.SI-ID 129110019]

KLEMENC BEŠO, Anela (2019). Umeščenost programa OMRA v javni interes o duševnem zdravju. Z več znanj o motnjah razpoloženja do izhodov iz labirintov. Str. 27-33. Ljubljana. Založba ZRC. https://omp.zrc-sazu.si/zalozba/catalog/view/1554/6505/798-1

 

Anela Klemenc Bešo je doktorandka humanistike in družboslovja na Univerzi v Ljubljani ter specializantka psihoanalitične psihoterapije.

Od leta 2018 je zaposlena na Družbenomedicinskem inštitutu ZRC SAZU. Med leti 2011 in 2018 je bila strokovna vodja Asociacijo, društvo nevladnih organizacij in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture in umetnosti. Od 2009 do 2011 je bila zaposlena na Focusa, društva za sonaraven razvoj. Od 2005 do 2008 je bila aktivna na področju visokošolske politike (sodelovala je na projektu »Internacionalizacija visokega šolstva v JV Evropi«, bila je članica izvršnega odbora European Students' Union).

Zaključila je profesionalna usposabljanja: »Harvard Executive Education: Leadership, Organizing and Action« (izvajalec: Harvard Kennedy School, 2010), »Training course of facilitators in interculatural non-formal educational activities« (izvajalec: Svet Evrope, 2008).

 

 

Ključne besede
duševno zdravje • osebnostne motnje • motnje razpoloženja • (samo)stigma • izobraževanje